توخالی آزمایش آمریکا انفجار آمریکایی

توخالی: آزمایش آمریکا انفجار آمریکایی کره شمالی کره شمالی رئیس جمهور دونالد ترامپ

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ بعد از گل احساسی شدیم ، توشاک/ دایی

به گزارش فارس، جان توشاک در نشست خبری بعد از پیروزی یک برصفر برابر سایپا در مورد عدم هماهنگی در خط حمله، گفت: ابتدا باید در مورد هواداران صحبت کنم. در تیم های

جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ بعد از گل احساسی شدیم ، توشاک/ دایی

توشاک: جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ دایی: بعد از گل احساسی شدیم

عبارات مهم : هوادار

توشاک: جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم

به گزارش فارس، جان توشاک در نشست خبری بعد از پیروزی یک برصفر برابر سایپا در مورد عدم هماهنگی در خط حمله، گفت: ابتدا باید در مورد هواداران صحبت کنم. در تیم های مختلفی کار کردم ولی باید بگویم هواداران در تبریز فوق العاده هستند.

جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ بعد از گل احساسی شدیم ، توشاک/ دایی

وی افزود: چیزی که امروز دیدم تا به حال مشاهده نکردم.هنگام آمدن به ورزشگاه دیدم که هواداران جهت حضور در استادیوم 3-4 کیلومتر را به صورت پیاده طی می کنند. جو هواداران مثل وقت حضورم در لیورپول بود و به یاد زمانی افتادم که هوادارن لیورپول به سمت ورزشگاه می آیند. بسیار فوق العاده بودند و فقط می توانم بگویم از آنها ممنون هستم. آنها در طول نود دقیقه به تیم انرژی بخشیدند. بازی بسیار سخت بود. وقت زیادی در طول بازی نبود. شاید از کناره ها دو سه وقت به دست آوردند ولی باید بگویم خیلی خوشحال هستم که برنده شدیم. هنوز کار زیادی داریم و باید زیاد تلاش کنیم. قبل از این همه به این مسئله اشاره کردم. بازیکنانمان در سطح مختلفی از لحاظ آمادگی بدنی هستند. این برد وقت ما را جهت کسب آمادگی زیاد می کند و به تیم اعتماد به نفس داد. باید بهتر از این شویم و روز به روز به کارمان اصلاح ببشخیم.

توشاک در ادامه خاطرنشان کرد: این برد جهت هوادارن هست. آنها فوق العاده بودند. قبول کنید که ما هفته قبل گل های بدی خوردیم و غلط های فردی بدی داشتیم. امروز عملکرد مدافعان ما فوق العاد بود. اگر در جایی انرژی بازیکنان کم شد هواداران آنها را دوباره زیاد کردن دادند. تازه در ابتدای لیگ هستیم و نتیجه های در طول مسابقه های اوج و پائین می شود. باید همینطور به کارمان ادامه دهیم. در طول هفته باید سخت کار کنیم و از همه جلسات تمرینی استفاده کنیم. باید سخت کار کنیم که هفته بعد هم همین طور خوشحال باشیم.

به گزارش فارس، جان توشاک در نشست خبری بعد از پیروزی یک برصفر برابر سایپا در مورد عدم هماهنگی در خط حمله، گفت: ابتدا باید در مورد هواداران صحبت کنم. در تیم های

وی در مورد اینکه امروز سیستم تیمش را در این بزای عوض کردن داده بود، عنوان کرد: این مسئله بستگی به بازی پیش روی ما دارد. هفته قبل با سیستم 3-5-2 بازی کردیم که چند بازی با آن سیستم کار کرده بودیم و نخستین بار بود که با آن سیستم شکست می خوردیم. امروز به دنبال ایجاد تغییراتی بودیم. کسی که دفاع وسط ما بود را در جناح راست استفاده کردیم و عبدالله زاده توانست عملکرد خوبی داشته باشد. باز هم تکرار می کنم باید باز هم جلو برویم تا به شرایط بهتر برسیم. باید در مورد بازیکنان آشنایی بهتری پیدا کنم. خیلی خوب کار کردیم. می دانم مهدی زاده بازیکن خوبی است و او در پیش فصل هم جهت ما خوب کار کرد. چهار مدافع در تیم داریم. در پست های متفاوت بالانس نیستیم و در یک پست چندین بازیکن داریم و در یک پست بازیکنان کمی داریم. اگر رضا شربتی مصدوم می شد دیگر کسی را در دفاع چپ نداشتیم. راه مشکل در پیش داریم.

وی در مورد اینکه تیمش تلفیقی از جوانان و بازیکنان با تجربه است و احتمال دارد با توجه به اضافه شدن مهاجم خارجی تازه در مسابقه های بعدی با دو مهاجم بازی کنند، تصریح کرد: این همان سیستم کاری با همان بازیکنان بود. زمانیکه توپ را دارید 10 مهاجم دارید. در مورد بازیکنان تازه باید عملکرد بدنی آنها را بررسی کنیم و جهت استفاده از آنها مراقب باشیم که آسیب نبینند. بازیکنانی از اسکاتلند، انگلیس و ایرلند داریم که باید سخت کار کنیم و تیم را به هماهنگی برسانیم.

توشاک در مورد اینکه تاکتیک های تیمش نسبت به هفته قبل متفاوت بود ولی این هفته ضربات ایستگاهی زیادی را از دست دادند، عنوان کرد: در طول هفته در مورد ضربات ایستگاهی هر لحظه کار می کنیم. جدا از کارهای حمله ای روی ضربات ایستگاهی هم کار می کنیم. برنامه های هجومی زیادی داریم. گاهی به بازیکنان چیزی می گویم که از این گوش می شنوند و از گوش دیگر خارج میکنند. گاهی در زمین آن پرسشها را اجرا نمی کنند. هر تیمی نیاز به کاپیتانی دارد که سایر نفرات را کنترل کند. مسعود شجاعی این کار را به خوبی انجام می دهد. ضربات ایستگاهی خوبی داشتیم ولی هیچکدام را به شکلی نزدیم که در تمرینات آنها را مرور کردیم. به خودم گفتم چه شده است هست. باید زیاد کار کنیم تا زیاد به خواسته هایمان نزدیک شویم.

جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ بعد از گل احساسی شدیم ، توشاک/ دایی

وی در مورد اینکه هواداران چند درصد روی عملکرد تیم تاثیر داشتند، عنوان کرد: هفتاد درصد این پیروزی به هوادارن تخصیص داده شده است داشت و این مسئله خیلی اهمیت داشت. چیزی که امروز دیدیم این بود که هواداران خیلی تاثیر مثبتی روی بازیکنان داشتند. چه تعداد هوادار در ورزشگاه بودند. امروز بیش از 65 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند و این خیلی به ما کمک کرد. تا به حال ندیده بودم 70 هزار نفر جهت تماشای یک بازی معمولی لیگ به ورزشگاه بیایند. دیدم که آنها مسیر طولانی را به صورت پیاده طی می کنند. به بازیکنان گفتم هواداران را ببینید. بازیکنی نداریم که به دنیا آمده باشد که هر لحظه خوب باشد ولی اگر من در یک روز عملکرد خوبی نداشته باشم و شماره 10 پوشیده باشم تلاش می کنم حداقل کاری کنم که حریفی که صاحب توپ است نیز شرایط خوبی نداشته باشد. یعنی در زمین بجنگم. باز هم تکرار می کنم هوادارن فوق العاده بودند.

توشاک در مورد اینکه در 3-4 بازی اول امتیازات زیادی از دست دادند و آیا ممکن است این امتیازات در آخر فصل مسئله ساز شود، اظهار داشت: جهت چه باید به مسئله بخوریم.امروز بردیم و 3 امتیاز را کسب کردیم. در ادامه لیگ هم همین کار را می کنیم.

به گزارش فارس، جان توشاک در نشست خبری بعد از پیروزی یک برصفر برابر سایپا در مورد عدم هماهنگی در خط حمله، گفت: ابتدا باید در مورد هواداران صحبت کنم. در تیم های

دایی: با یک بدشانسی گل خوردیم/بعد از گل احساسی شدیم

علی دایی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی، گفت: شانس کمی داشتیم یک توپ هم به تیر دروازه زدیم. می توانست جریان بازی با این گل عوض کردن کند.

جو ورزشگاه تبریز مثل زمانی بود که در لیورپول حضور داشتم/ بعد از گل احساسی شدیم ، توشاک/ دایی

وی افزود: با یک بدشانسی گل خوردیم. از نحوه بازی فرزند ها راضی هستم. به این تیم خیلی امیدوارم. حرف های زیادی جهت گفتن خواهیم داشت. روزهای خوبی در پیش داریم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیمه دوم میانه زمین را از دست دادند، عنوان کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. باید دوباره بازی را نگاه کنم و ببینم کجا ضعیف و کجا خوب بودیم. در نیمه دوم نتوانستیم کارمان را درست انجام دهیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش بعد از دریافت گل احساسی کار می کنند، اظهار داشت: موقعیت های خوبی را از دست دادیم. متاسفانه بعد از دریافت گل احساسی شدند. می توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. در نیمه اول پا به پای تراکتورسازی آمدیم و بازی یکسان بود. می توانیم عالی ترین از این بازی باشیم و عملکرد بهتری ارائه دهیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه آیا از خط حمله تمیش راضی هست، گفت: بله راضی هستیم ولی باید بهتر شویم. باید خیلی بهتر از این کار کنند و آنها توانایی انجام بازی بهتر را دارند.

دایی در مورد اینکه فصل قبل در 4 بازی اول 4 برد آوردند ولی امسال از 4 بازی فقط 4 امتیاز گرفتند، اظهار داشت: آمار شما اشتباه هست. ما سال قبل در چهار بازی اول 4 پیروزی متوالی به دست نیاوردیم. سال قبل این نتیجه های را نگرفتیم. این آمار صحت ندارد و اشتباه هست. تعدادی از بازیکنان ما جدا شدند و تا هماهنگ شویم این مسئله نیاز به وقت زیادی دارد. باید زیاد کار کنیم و امسال مسئله مهم ما این است که موقعیت هایمان را به گل تبدیل نمی کنیم.

وی در ادامه در رابطه به اینکه حضور هواداران چقدر به تراکتورسازی کمک کرد، گفت: مطمئنا حضور هوادار به هر تیمی کمک می کند. این هوادار تراکتورسازی را به سمت جلو هدایت می کند. تفاوت ما با تراکتورسازی این است که هواداران زیادی نداریم. هوادار نداریم و هر لحظه میهمان هستیم. مطمئن باشید اگر این هوادار نبود تراکتورسازی به اینجا نمی رسید. ورزش بدون هوادار معنا پیدا نمی کند. هواداران می توانند به تیم شما خیلی کمک کنند. تراکتورسازی بر تصویر دیدارهای قبلی با روش دیگری به میدان آمد و بهتر کار کرد. مسئله این تیم این است که بازیکنانش هماهنگ نیستند و هر چه بگذرد این تیم هماهنگ تر و بهتر خواهد شد. ما از همه نفرات آماده استفاده کردیم و از تیمم راضی هستم.

واژه های کلیدی: هوادار | ورزشگاه | بازیکنان | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه